Оголошення тендеру на закупівлю риби

Обгрунтування 

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

«ДК 021:2015 – 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 «710, постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами.

Мета проведення закупівлі: Забезпечення закладів загальної середньої освіти Бібрської  міської територіальної громади продуктами харчування;;

  1. Замовник:
  2. Найменування Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради Львівського району Львівської області
  3. Код за ЄДРПОУ: 42941040.
  4. Місцезнаходження: 81220, Львівська область, м. Бібрка, вул. Уляни Кравченко, 2.
  5. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
  6. Контактна особа, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Радчук Богдана Богданівна; тел. (096) 433-48-29; e-mail: bibrka_osvita@ukr.net.
  7. Назва предмета закупівлі: Риба морожена(хек) код ДК 021:2015 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
  8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 до оголошення.
  9. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 150 кг; місце поставки товарів: 81220, Львівська область, м. Бібрка, вул. Уляни Кравченко,17.  та 122 кг; місце поставки товарів 81714, Львівська область смт.Нові Стрілища, вул. Шевченка,9; 28 кг.; місце поставки товарів 81712, Львівська область с.Квітневе , вул.Першого Травня,36.
  1. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року.
  2. Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання.
  3. Очікувана вартість предмету закупівлі: 46500,00 грн.(Сорок шість  тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) (з ПДВ).
  4. Період уточнення інформації про закупівлю(не менше трьох робочих днів): вказано в оголошенні в електронній системі закупівель.
  5. Кінцевий строк подання пропозиції(строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): вказано в оголошенні в електронній системі закупівель.
  6. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій: Ціна (питома вага – 100%).

Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.

Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України, а також всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору про закупівлю.

  1. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається
  2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
  3. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
  4. Інша інформація:
  5. Пропозиції учасників відхиляються у випадку, якщо Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
  6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
  7. Замовникмає право відхилитипропозиціюучасника в разі якщо:
  8. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
  9. учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
  10. учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
  11. якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладеннядоговору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
  12. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
  13. відсутностіподальшої потреби в закупівлітоварів, робіт і послуг;
  14. неможливостіусуненняпорушень, щовиникли через виявленіпорушеннязаконодавства з питаньпублічнихзакупівель;
  15. скороченнявидатків на здійсненнязакупівлітоварів, робіт і послуг.
  16. Примітки:
  17. Документи, що не передбачен ізаконодавством для учасників - юридичних, фізичнихосіб, у тому числіфізичнихосіб - підприємців, не подаються ними у складіпропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільнійформі, за власноручнимпідписомуповноваженої особи учасника та завіренийпечаткою (за наявності), в якомузазначаєзаконодавчіпідставиненадання таких документів.
  18. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всідокументипропозиціїподаються в електронномувигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаженнясканованихдокументівабоелектроннихдокументів в електронну систему закупівель. Документимають бути належногорівнязображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накластикваліфікованийелектроннийпідпис (КЕП) на пропозиціюабо на коженелектронний документ пропозиціїокремо.
  19. Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за надання недостовірної інформації. За підроблення документів учасник тендерних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст.358 Кримінального кодексу України.
  20. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
  21. Додаток 1 «Технічні, якісніта інші вимоги до предмета закупівлі».
  22. Додаток 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника».
  23. Додаток 3 «Форма «Цінова пропозиція».
  24. Додаток 4 «Проект договору»

 

Додаток 1

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на закупівлю:

№ п/п

Назва

ттт технічні характеристики

Одиниці виміру

Кількість

1

Риба морожена (хек)

Риба заморожена хек має відповідати ДСТУ 4378:2005. Зовнішній вид: патрана, без голів, з видаленем хвостовим плавцем. Тушки риби повинні бути не менш ніж 700г. (у замороженому вигляді). Поверхня риби ціла, рівна, чиста, не деформована, природнього кольору, консистенція м'язів щільна.

кг

300

  1. Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування (транспортом Постачальника за рахунок Постачальника), завантаження, розвантаження та інших витрат, визначених законодавством.
  2. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність якісним та санітарно-гігієнічним вимогам, мати термін придатності на момент постачання не менше 80% до загального терміну придатності до споживання. Втрати при розморожуванні – до 4%. Копії документів, підтверджуючих якість повинні бути завірені мокрою печаткою Постачальника.
  3. Поставка товару повинна здійснюватися згідно замовлення відповідальних осіб по закладам. Замовлення маленькими партіями 1 раз на тиждень.
  4. Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 банківських днів.

Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних.

У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною  установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується  провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок.

Неякісний товар підлягає обов’зковій заміні,  всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник.

 

Додаток 2

Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника торгів кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника

1.​ Документи, які повинен подати Учасник – суб’єкт господарювання чи юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність:

1.1.​ Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності).

1.2.​ Копія витягу з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

1.3.​ Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

1.4.​ Копія паспорту, коду (для фізичних осіб).

1.5 Згоду на обробку персональних даних.

2.​ Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження статусу платника податків:

2.1.​ Копія свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності) або витягу з реєстру платників єдиного податку.

2.2.​ Копії документів, що підтверджують право на користування пільгами при сплаті ПДВ щодо предмету закупівлі, у разі наявності пільг.

2.3. Учасник повинен надати копію санітарної книжки водія – експедитора, а також інформацію про транспорт яким буде здійснюватися поставка.

Примітка:

а) Замовник не заперечує щодо надання Учасником, за його бажанням, будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо предмета закупівлі.

 

Додаток 3

Форма «Ціновапропозиція" подається у вигляді,

наведеномунижче на фірмовому бланку учасника (у разі наявності).

Учасник не повинен відступативідданоїформи.

ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»

Ми, __________________________________________(зазначається повне найменування Учасника) надаємо свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом: Продукція борошномельно-крупяної промисловості (код ДК 021:2015 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені).

Вивчивши вимоги встановлені оголошенням та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору за наступно юціною:

№ з/п

Найменування товару,

Одиниці виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

(з ПДВ/без ПДВ*)

Загальна вартість, грн.

(з ПДВ/без ПДВ*)

1.

 

 

 

 

 

Загальна вартість: _______________ грн. (сума прописом), в тому числі ПДВ/без ПДВ*

*У разі, якщо Учасника є платником ПДВ, ціна за одиницю, загальна вартість, та загальна вартість пропозиції зазначається з ПДВ.

У разі, якщо Учасника не є платником ПДВ, ціна за одиницю, загальна вартість, та загальна вартість пропозиції зазначається без ПДВ.

1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором.

2.Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

3. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом.

4. Якщо нас визначено  переможцем процедури, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізнішеніж через 20 днів з дня прийняттярішення про намірукластидоговір про закупівлю.

5. Зазначене  ним нижче  підписом ми підтверджуємоповну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завіреніпечаткою.______________________________________________