Оголошення тендеру на закупівлю хлібобулочних виробів

Обгрунтування 

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

«ДК 021:2015 – 15810000-9 — Хлібобулочні свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби»

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 «710, постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами.

Мета проведення закупівлі: Забезпечення закладів загальної середньої освіти Бібрської  міської територіальної громади продуктами харчування;

Замовник:

  1. Найменування Відділ освіти виконавчого комітету Бібрської міської ради Львівського району Львівської області
  2. Код за ЄДРПОУ: 42941040.
  3. Місцезнаходження: 81220, Львівська область, м. Бібрка, вул. Уляни Кравченко, 2.
  4. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
  5. Контактна особа, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Радчук Богдана Богданівна; тел. (096) 433-48-29; e-mail: bibrka_osvita@ukr.net.

Назва предмета закупівлі: Хліб  пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.), Хліб цільнозерновий, Булка «Сонечко»Круасан (80гр.)  код ДК 021:2015 15810000-9  Хлібопродукти свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

  1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 до оголошення.
  2. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Хліб  пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.) -1000кг., Хліб цільнозерновий200кг., Булка«Сонечко»,-600кг. Круасан(80гр.)-600шт.; місце поставки товарів: 81220, Львівська область, м. Бібрка, вул. Уляни Кравченко,17; Хліб  пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.) -430кг.; місце поставки товарів 81714, Львівська область смт.Нові Стрілища, вул. Шевченка,9; Хліб  пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.) -100кг., Булка«Сонечко» - 10кг; місце поставки товарів 81712, Львівська область с.Квітневе , вул.Першого Травня,36.
  3. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Строк поставки товарів: протягом  2022 року,  кожного дня (понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця) за заявками навчальних закладів.

 

  1. Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання.
  2. Очікувана вартість предмету закупівлі: 62939,00 грн.( Шістдесят дві   тисячі дев’ятсот тридцять дев’ять гривень 00 копійок) (з ПДВ).
  3. Період уточнення інформації про закупівлю(не менше трьох робочих днів): вказано в оголошенні в електронній системі закупівель.
  4. Кінцевий строк подання пропозиції(строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): вказано в оголошенні в електронній системі закупівель.
  5. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій: Ціна (питома вага – 100%).

Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасники, які являються платниками ПДВ та Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.

Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України, а також всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника по виконанню договору про закупівлю.

  1. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається
  2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
  3. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
  4. Інша інформація:
  5. Пропозиції учасників відхиляються у випадку, якщо Учасником не дотримані вимоги, зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмету закупівлі.
  6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
  7. Замовникмає право відхилити пропозицію учасника в разі якщо:
  8. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
  9. учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
  10. учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
  11. якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладеннядоговору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
  12. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі:
  13. відсутностіподальшої потреби в закупівлітоварів, робіт і послуг;
  14. неможливостіусуненняпорушень, щовиникли через виявленіпорушеннязаконодавства з питаньпублічнихзакупівель;
  15. скороченнявидатків на здійсненнязакупівлітоварів, робіт і послуг.
  16. Примітки:
  17. Документи, що не передбаченізаконодавством для учасників - юридичних, фізичнихосіб, у тому числіфізичнихосіб - підприємців, не подаються ними у складіпропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільнійформі, за власноручнимпідписомуповноваженої особи учасника та завіренийпечаткою (за наявності), в якомузазначаєзаконодавчіпідставиненадання таких документів.
  18. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всідокументипропозиціїподаються в електронномувигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаженнясканованихдокументівабоелектроннихдокументів в електронну систему закупівель. Документимають бути належногорівнязображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накластикваліфікованийелектроннийпідпис (КЕП) на пропозиціюабо на коженелектронний документ пропозиціїокремо.
  19. Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за надання недостовірної інформації. За підроблення документів учасник тендерних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст.358 Кримінального кодексу України.
  20. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
  21. Додаток 1 «Технічні, якісніта інші вимоги до предмета закупівлі».
  22. Додаток 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника».
  23. Додаток 3 «Форма «Цінова пропозиція».
  24. Додаток 4 «Проект договору»

Додаток №1

       ТЕХНІЧНІ  ВИМОГИ

Загальні умови постачання:

  1. Постачання товару відбувається відповідно до заявок в дошкільні навчальні заклади спеціальним транспортом постачальника починаючи з 7:30 і не пізніше до 08.30 години дня поставки.
  2. Розрахунок за поставлений товар – у безготівковій формі.
  3. Завантаження та  вивантаження товару здійснюється  представниками Учасника.
  4. Копія документу  про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування про відсутність (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо);
  5. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання.
  6. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства.
  7. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин.

15810000-9

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хлібопродукти)

Найменування та характеристики товару

Одиниця виміру

Загальна кількість

Хліб пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.)

 

Хліб повинен виготовлятись з пшеничного борошна вищого ґатунку, продовгувато-овальної форми,  згідно ДСТУ/ТУ. Поверхня хліба: гладка без забруднень, дозволені невеликі тріщини та підпливи. Не допускається відшарування верхньої скоринки від м’якушки. У виробах не допускаються сторонні включення, хруст від мінеральних домішок, ознаки хвороби та плісняви.

хліб цільнозерновий 

Цільнозерновий хліб - його головний

компонент борошно, що містить всі частини цілого зерна. Колір хліба — золотисто- коричневий з

світлішими знебарвленнями, зовнішня поверхня шкірки тверда, компактна і щільна, шорстка на дотик, всередині: ніжна, гладка пухка

м’якоть, з численними отворами, що

утворюються в процесі вирощування тіста, з обмеженим вмістом солі. Смак злегка солоний, ніжний, але без кислотності, інтенсивний, хлібний аромат. Хліб упакований в поліетиленовій упаковці вагою 600 г. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.

Булка«Сонечко»( 500гр.)

Органолептичні та фізико-хімічні показники повинні відповідати ДСТУ 4585:2006 «Вироби хлібобулочні здобні. ЗТУ» Булочки мають бути здобні, солодкі,  упаковані  в поліетиленовій упаковці вагою 500г.. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність.

Круасан(80гр.)

виріб: круасан; форма виробу: у вигляді об’ємного рогалика із завуженими кінцями (півмісяць); вага одного виробу: 80гр.; склад: борошно першого сорту, борошно пшеничне вищого сорту, вода питна, суміш рослинних олій (пальмова, соняшникова), цукор, дріжджі, сіль кухонна, ванілін, регулятор кислотності (кислота лимонна), молочний білок; наповнювач: згущене молоко, джем із ягід чи фруктів, шоколад або горіхи. Виріб повинен бути в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Поверхня: матова, без великих тріщин і підривів, на з’єднанні витків може незначно проглядатись начинка.

кг.

 

 

 

 

 

 

 

 

кг.

 

 

 

 

 

 

 

 

кг.

 

 

 

 

 

 

 

шт.

1530

 

 

 

 

 

 

 

 

200

 

 

 

 

 

 

 

 

610

 

 

 

 

 

 

 

600

 

 

Додаток №2 до Оголошення

для проведення закупівлі через

систему електронних закупівель        

 

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

Для юридичних осіб:

  • копію Статуту підприємства, або інший установчий документ завірений учасником;
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, з інформацією про ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження дані, які підтверджують право на здійснення певного виду господарської  діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені учасника, або на фірмовому бланку Учасника довіреності на особу, що діє від імені Учасника;
  • свідоцтво платника єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку;
  • свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку;
  • копія сертифікатів відповідності, паспортів якості чи іншого документу, що підтверджує якість на пропонований товар.
  • надати акти дизінфекції на автомобілі.
  • копію особистої медичної книжки водія (експедитора), які будуть безпосередньо здійснювати постачання предмету закупівлі;

Для фізичних осібпідприємців

  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що підтверджує право особи - підприємця на здійснення певного виду господарської діяльності та встановлює особу, яка має право діяти без довіреності від імені учасника;
  • свідоцтво платника єдиного податку,якщо учасник є платником єдиного податку;
  • свідоцтво платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість;
  • довідка про присвоєння  ідентифікаційного коду;
  • сторінки паспорту, які встановлюють особу учасника;
  • копія сертифікатів відповідності, паспортів  якості чи іншого документу, що підтверджує якість     на пропонований товар.
  • надати акти дизінфекції на автомобілі.
  • копію особистої медичної книжки водія (експедитора), які будуть безпосередньо здійснювати постачання предмету закупівлі.

Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника:

  • повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи;
  • керівництво, або контактна особа (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів)

Увага! При відсутності одного з документів Учасник повинен надати пояснення чи довідку в довільній формі із зазначенням причини відсутності цього документу.

 

Додаток №3 до Оголошення для проведення закупівлі

через систему електронних закупівель        

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).

Учасник не повинен відступати від даної форми.

Форма ЦІНОВОЇ пропозиції*

__________________________(назва підприємства/фізичної особи), надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі ______________________________________________,(код ДК 021:2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Відомості про підприємство

Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання

код за ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код

Реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів)

Термін поставки товару/надання послуг

Учасник вказує термін поставки товару/надання послуг

Відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника

(Прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактний телефон).

 

ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

п/п

Найменування предмету закупівлі

Одиниці виміру 

Кількість

Ціна* за одиницю з ПДВ** (грн.)

Сума* з ПДВ** (грн.)

1.

Хліб  пшеничний білий з борошна вищого ґатунку (формовий вагою 1/600 гр.)

кг

 

 

 

2.

Хліб цільнозерновий 

 

кг

 

 

 

3.

Булка«Сонечко»

 

кг

 

 

 

4.

Круасан(80гр.)

 

шт

 

 

 

 

ПДВ*** (грн.)

 

 

Всього** з ПДВ*** (грн.)

 

*Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни  під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.

**Ціна та Сума мають бути відмінними від 0,00 грн., та вказані з двома знаками після коми.

*** Для платників ПДВ.

Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Разом з цією пропозицією ми надаємо документи, передбачені у вимогах (скановані копії в форматі pdf або jpg) на підтвердження заявлених вимог.

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою                      _______________(___________)

                                                                                                                    мп

 

Додаток № 4 до Оголошення для проведення закупівлі через

 систему електронних закупівель