Виконавчий комітет Бібрської міської ради повідомляє про виконання бюджету Бібрської міської ради за І півріччя 2016 року, а саме: виконання дохідної частини бюджету складає 155%. Тому ухвалено рішення про збільшення дохідної та видаткової частини бюджету на суму 2 100,00 тис.грн. із наступним розподілом.
Дохідну частину збільшуємо на наступних статтях:
- акцизний податок – на 1 500,00 тис.грн. (при запланованих надходженнях на 2016 рік 1500,00 тис. грн. за І півріччя надійшло 1485,0 тис.грн., що призвело до збільшення акцизного податку та надходжень від заправок)
- адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно – 100,00 тис.грн. (новий податок у бюджеті міської ради)
- податок на нерухоме майно, сплачене юридичними особами, які є власниками нежитлової нерухомості – 10,00 тис.грн. (приріст в зв’язку зі збільшенням коефіцієнта, який залежить від розміру мінімальної зарплати)
- земельний податок із юридичний осіб – 190,00 тис.грн. (у зв’язку зі збільшенням індексу інфляції до 1,433)
- Орендна плата з юридичних осіб – 40,00 тис.грн. (у зв’язку зі збільшенням індексу інфляції до 1,433)
- Орендна плата з фізичних осіб – 10,00 тис.грн. (у зв’язку зі збільшенням індексу інфляції до 1,433)
- Єдиний податок із юридичних осіб – 50,00 тис.грн.
- Єдиний податок із фізичних осіб – 200,00 тис.грн. (приріст у зв’язку зі збільшенням коефіцієнта, який залежить від розміру мінімальної зарплати).
Видаткову частину збільшуємо так само на 2100,00 тис.грн., із них 1731,00 тис. грн. на видатки загального фонду, 369,00 – передаємо кошти із загального фонду на видатки спеціального фонду.
Видатки загального фонду розподіляємо за наступними статтями, а саме:
- заробітна плата на органи місцевого самоврядування – 100,00 тис.грн. (збільшення працівників – реєстраторів)
- нарахування на зарплату – 100,00 тис.грн.
- на закупівлю матеріалів, інвентарю, канцтоварів, передплати на міську раду – 30,00 тис.грн.
- поточний ремонт приміщення міської ради, юридичні послуги – 60,00 тис.грн.
- на закупівлю дров – 15,00 тис.грн.
- на інші поточні видатки (судовий збір, спецводокористування) – 5,00 тис.грн.
- збільшуємо видатки на відрядження в ДНЗ «Сонечко» на суму 3,00 тис.грн., але зменшуємо видатки на водопостачання на суму 3,00 тис.грн.
- на закупівлю інвентарю для благоустрою міста – 160,00 тис.грн.
- збільшуємо видатки на послуги благоустрою міста – 100,00 тис.грн.
- збільшуємо видатки на допомогу учасникам АТО – 35,00 тис.грн.
- дофінансовуємо програму фінансової допомоги футболу – 3,00 тис.грн.
- видатки на святкування в місті до кінця року – 29,00 тис.грн.
- поточний ремонт фасадів – 120,00 тис.грн. (для закінчення розпочатих відремонтованих фасадів будинків навпроти парку з північного боку площі Національного Відродження))
- на поточний ремонт доріг – 924,00 тис.грн. (заплановані кошти на ремонт вулиці Тарнавського – 200,00 тис.грн., співфанасування на ремонт вулиці Франка – 85,00 тис.грн., ремонт тротуару на вулиці Тарнавського – 25,00 тис.грн. та інші дороги)
- на закупівлю матеріалів на водно-каналізаційне господарство збільшуємо кошти на суму 80,00 тис.грн. (в т.ч. 30,00 тис.грн. на закупівлю матеріалу на ремонт даху по вулиці Уляни Краченко)
Кошти, що передані із загального фонду на видатки спеціального, розподіляємо таким чином:
- на закупівлю зупинок – 50,00 тис.грн.
- на співфінансування для встановлення тренажерів – 12,00 тис.грн.
- на закупівлю оргтехніки – 40,00 тис.грн.
- на капітальний ремонт НД «Просвіта» – 200,00 тис.грн.
- на розробку плану території реконструкції міського парку по вулиці Тарнавського – 33,00 тис.грн.
Головний бухгалтер Викнавчого комітету БМР Катерина Христіна