ПРОТОКОЛ

громадських слухань щодо Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки.

Дата проведення запланованих громадських слухань  18.11.2024року

Час проведення запланованих громадських слухань  12:00

Місце проведення громадських слухань Бібрська міська рада вул.Тарнавського ,22

Для участі у громадських слуханнях зареєструвались   23 осіб, усього присутніх  23 осіб.

О.С. Крушельницька – начальник відділу архітектури, містобудування, земельних відносин та інфраструктури виконавчого комітету Бібрської міської ради

-інспектор   відділу архітектури, містобудування, земельних відносин та інфраструктури виконавчого комітету Бібрської міської ради

Слухали: К.В. Мирка

Для проведення громадських слухань необхідно обрати головуючого. Пропоную обрати  головуючим громадських слухань начальника  відділу архітектури, містобудування, земельних відносин та інфраструктури виконавчого комітету Бібрської міської ради –О.С. Крушельницька

Результати голосування:

ЗА – 23     ПРОТИ 0      УТРИМАЛИСЬ - 0

Слухали: О.С. Крушельницька

Громадські слухання проводяться відповідно до вимог ст. 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України N 555 від 25 травня 2011 р.. Запитання, пропозиції та зауваження мають бути обґрунтовані в межах відповідних законодавчих та нормативно – правових актів (тобто в контексті нинішнього зібрання) запитання, пропозиції та зауваження не по суті  розглядати не будуть.

Слухали: О.С.Крушельницька

Для  ведення протоколу запропонувала обрати секретарем зборів К.В.Мирка

Результати голосування:»

ЗА – 23     ПРОТИ 0      УТРИМАЛИСЬ - 0

Слухали: О.С. Крушельницька

В проєкті опрацьовано планувальне рішення з , Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки. з урахуванням положень Закону України « Про засади державної регіональної політики « . Стратегія  розвитку територіальної громади –документ стратегічного планування державної регіональної політики , що визначає стратегічні , оперативні цілі та завдання для сталого розвитку  територіальної громади , розробляється на період реалізації  Державної стратегії регіонального розвитку  та відповідної регіональної стратегії розвитку , з урахуванням положень Закону України  « Про засади державної регіональної політики .

Стратегія розвитку Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки узгоджується з  Державною  стратегією регіонального розвитку  на 2021-2027 роки та стратегією розвитку  Львівської області  на 2021-2027роки.

Повідомлення про проведення  громадських слухань щодо , Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки відповідно до «Положення про громадські слухання на території Бібрської міської ради об’єднаної територіальної громади» затвердженого рішенням сесії Бібрської міської ради № 591 від 27.06.2019року,(з внесенням змін до рішення  Бібрської міської ради  № 4583 від 18.08.2023) рішення № 5541 від 15 листопада .

Оприлюднено на офіційному сайті Бібрської міської ради, за період  з 25.10.24 - 25.11.24р . жодних пропозицій та зауважень ,  щодо питання яке виноситься на громадське слухання на ім’я міського голови в письмовій формі із зазначенням прізвища , ім»я та по батькові ,місця проживання, особистим підписом і мають бути обгрунтовані  в межах відповідних законодавчих та нормативно-правових актів , державних стандартів і правил до 12 години 25.11.24р до відділу ЦНАПУ за поштовою адресою:81220,м.Бібрка, вул. Тарнавська,22, Львівського району Львівської області не надходило.

Слухали: О.С. Крушельницька зазначила ,що Закон України про «Про стратегічну екологічну оцінку» регулює відносини у сфері оцінки наслідків для довкілля , у тому числі здоров»я населення ,виконання документів державного планування та поширюються на документи державного планування , які стосуються сільського господарства  , лісового господарства , енергетики, промисловості ,транспорту , управління відходами , охорони довкілля ,виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності

Інформувала про зміст та основні цілі документа державного планування , його зв’язок з іншими документами державного планування відповідно до Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027року є територіально-орієнтований підхід передбачає планування розвитку Бібрської територіальної громади на основі детального вивчення та аналізу можливостей та обмежень та обмежень для різних населених пунктів на території Бібрської територіальної громади , підготовку та реалізацію заходів та проєктів які матимуть максимальний позитивний вплив на розвиток громади і не призведуть до погіршення економічної , бюджетної , соціальної ,екологічної , демографічної , безпекової та інших сфер в окремих населених пунктах  та територіях Бібрської територіальної громади.

О.С. Крушельницька :Розробник Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки не може приєднатись тому надається слово заступнику Бібрського міського голови О. В. Довгаль.

Слухали: О. В. Довгаль: ознайомила  з методологією стратегічного планування , організація процесу збору даних.

Проведення  5засіданнь Робочочої групи. Ознайомлення членів робочої групи з принципами та основами стратегічного планування . Забезпечення  максимальної публічності та прозорості процесу розробки Стратегії через ефективну комунікацію з громадою  та залучення якомога  більше числа учасників до процесу , зокрема за допомогою засобів  масової інформації. 

Організація збору та аналізу наявних  даних про стан соціально- економічного розвитку громади , підприємців та активу громади.

Представлення результатів соціально-економічного аналізу , результатів  опитувань активу  громади , мешканців і підпрємців .

Розробка SWOT-аналізу(оцінка зовнішнього (основні загрози і можливості ) та внутрішнього середовищ (аналіз сильних і слабких сторін громади).

Створення  робочих підгруп (комісій) для аналізу  та розробки  пріоритетних  проблем  розвитку громади ( зокрема і представників  влади , громадськості , бізнесу і науковців).

Проведена робота над зведенням матеріалів для публікації  проєкту  Стратегічного розвитку громади

Слухали: Тараса Гринчишин Комплексний розвиток крафтового напряму, подієвого туризму та рекреацій у Бібрській громаді. Розвиток внутрішнього підприємницького та інноваційного потенціалу Бібрської громади Бібрка лідер у розвитку людського та соціального капіталу серед малих громад України.

Економіка Бібрської громади має домінантний аграрний компонент, що пов'язано з переважанням сільських населених пунктів. Громада володіє значними земельними ресурсами, які використовуються для сільськогосподарської  діяльності. Тут працюють великі агрохолдинги, такі як «Західний Буг» та «Барком». З урахуванням наявності таких великих гравців, аграрний сектор має значний потенціал для подальшого розвитку та модернізації. Також у громаді розвивається малий та середній бізнес, зокрема у сфері туризму та гостинності. Важливим аспектом є розвиток інфраструктури для підтримки туризму, враховуючи наявність історичних та культурних пам'яток, таких як Свірзький замок, П'ятничанська вежа, Костел Святих Анни і Миколая, “Сокіл”, сакральна дерев’яна архітектура та інші. Генеральні плани загалом характеризуються формальною узгодженістю,  на практиці нерідко виникають конфлікти щодо використання суміжних територій, перш за все через недотримання вимог існуючих генеральних планів, а  часом через їх застарілість.

Слухали: О.В. Довгаль : доповнила , що п.2 розділу 4.2 буде коригуватися після затвердження Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки, так як громада живий організм і всі рішення в громаді приймаються колегіально. 

Слухали: О.С Крушельницька :відповідно положень Закону України « Про засади державної регіональної політики «Стратегія  розвитку територіальної громади –документ стратегічного планування державної регіональної політики , що визначає стратегічні , оперативні цілі та завдання для сталого розвитку  територіальної громади , розробляється на період реалізації  Державної стратегії регіонального розвитку  та відповідної регіональної стратегії розвитку , з урахуванням положень Закону України  « Про засади державної регіональної політики надається розробнику Звіту про стратегічну екологічну  оцінку  Стратегії розвитку Бібрської міської  територіальної громади  на 2025-2030роки ФОП ЛЕВ РОМАНА ЛЮБОМИРІВНА. При підготовці даного звіту враховано лист Департаменту екології та природних ресурсів ЛОДА вх. № 02-11/1755 від 04.10.2024 року, лист Департаменту охорони здоров’я ЛОДА вх. № 02-11/1724 від 30.09.2024 року (додаток – лист ДУ «Львівський ОЦКПХ МОЗ» № 3276/03 від 27.09.2024 року).

У встановленому чинним законодавством України порядку інших звернень, зауважень та пропозицій від органів консультування та/чи громадськості не надходило.

У даному звіті використано дані Головного управління статистики у Львівській області з врахуванням того, що у період дії воєнного стану, а також протягом 3 місяців після його завершення офіційна державна статистична інформація, щодо якої неможливо забезпечити відповідну якість, може не поширюватись, а також інші матеріали з відкритих джерел.

Слухали: РЛ Лев: Відповідно до Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» стратегічна екологічна оцінка здійснюється на основі принципів законності та об’єктивності, гласності, участі громадськості, наукової обґрунтованості, збалансованості інтересів, комплексності, запобігання екологічній шкоді, довгострокового прогнозування, достовірності та повноти інформації у проєкті документа, міжнародного екологічного співробітництва Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки детально опрацювано розробниками стратегії з врахуванням членів робочої групи та залученно якомога  більше числа учасників до процесу , зокрема за допомогою засобів  масової інформації. При підготовці даного звіту враховано лист Департаменту екології та природних ресурсів ЛОДА вх. № 02-11/1755 від 04.10.2024 року, лист Департаменту охорони здоров’я ЛОДА вх. № 02-11/1724 від 30.09.2024 року (додаток – лист ДУ «Львівський ОЦКПХ МОЗ» № 3276/03 від 27.09.2024 року).

У встановленому чинним законодавством України порядку інших звернень, зауважень та пропозицій від органів консультування та/чи громадськості не надходило.

У даному звіті використано дані Головного управління статистики у Львівській області з врахуванням того, що у період дії воєнного стану, а також протягом 3 місяців після його завершення офіційна державна статистична інформація, щодо якої неможливо забезпечити відповідну якість, може не поширюватись, а також інші матеріали з відкритих джерел. На формування гідрологічної мережі Бібрської громади насамперед впливає розташування Головного європейського вододілу та роль Гологорів у розмежуванні басейнів Балтійського та Чорного морів. У межах населених пунктів основними антропогенними джерелами забруднення річок є комунальні стоки і побутове сміття. Комунальні стоки – це стічні води населених пунктів. До них входять: фекальні води, шкідливі з’єднання від використання хімічних речовин в побуті (пральний порошок, гелі, шампунь тощо), хвороботворні мікроби і віруси, а також яйця гельмінтів, що робить їх небезпечними для здоров’я людини і живих організмів цієї місцевості. Господарсько-побутові стоки призводять до біологічного забруднення води, яке може викликати інфекційні захворювання в людей. В сільській місцевості досить часто відбувається забруднення річок побутовими відходами: будівлі та городи підходять до самого річища, стік від господарств потрапляє безпосередньо до річки.

  • Природоохоронні території та об’єкти. Ландшафтно-рекреаційні території. Найбільш поширеними елементами екомережі на території Бібрської громади є: території та об’єкти природно-заповідного фонду;
  • землі водного фонду, водоохоронні зони;
  • землі лісового фонду;
  • полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, які не віднесені до земель лісового фонду;

Землі рекреаційного призначення, які використовуються для організації масового відпочинку населення і туризму та проведення спортивних заходів. Загальний стан атмосферного повітря на території громади можна охарактеризувати як задовільний. Стратегічне бачення розвитку громади передбачає, насамперед, розвиток рекреаційних зон та озеленення відповідно до проєктних рішень затвердженої містобудівної документації, а також використання місцевого потенціалу для розвитку зелених та екологічних. Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, - відсутні з огляду на географічне положення Бібрської ТГ та плановані види діяльності Загальний стан атмосферного повітря на території громади можна охарактеризувати як задовільний. Стратегічне бачення розвитку громади передбачає, насамперед, розвиток рекреаційних зон та озеленення відповідно до проєктних рішень затвердженої містобудівної документації, а також використання місцевого потенціалу для розвитку зелених та екологічних. Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, - відсутні з огляду на географічне положення Бібрської ТГ та плановані види діяльності.

Учасники громадських слухань  зокрема Яценко Богдана Іванівна надали зауваження щодо деталізації звіту Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки . Тарас Гринчишин не враховано розробленою містобудівною документацією рекреаційну зону, Яценко Богдана Іванівна зберегти об»єкти лісового фонду в с. Суходіл, Р.Л Лев через ліси зробити туристичні маршрути за погодженням лісового фонду.Тарас Гринчишин громада не має впливу на лісгоспи які є у відданні державного фонду, О.В. Довгаль потрібно працювати з підприємцями, орендодавцями  такі як біля  Свіржа які утворили природні локації, туристичні маршрути , Р.Л Лев громаді можна працювати озелененні елементи благоустрою, екосистеми, в комплексному плані передбачити  більше 5% озеленення території є стратегічні  і тактичні кроки які є важливими для Бібрської громади, Оксана Крушельницька стратегія розвитку територіальної громади та План заходів мають узгоджуватися з відповідною містобудівною документацією, планом відновлення та розвитку регіонів, а також програмою комплексного відновлення області (у разі наявності).

 Слухали: О.С Крушельницька: Шановні учасники громадських слухань хто за те, щоб підтримати Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки. з урахуванням положень Закону України « Про засади державної регіональної політики «Стратегія  розвитку територіальної громади –документ стратегічного планування державної регіональної політики , що визначає стратегічні , оперативні цілі та завдання для сталого розвитку  територіальної громади , розробляється на період реалізації  Державної стратегії регіонального розвитку  та відповідної регіональної стратегії розвитку , з урахуванням положень Закону України  « Про засади державної регіональної політики .« Стратегія розвитку Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки узгоджується з  Державною  стратегією регіонального розвитку  на 2021-2027 роки та стратегією розвитку  Львівської  області  на 2021-2027роки

Результати голосування:

ЗА – 23     ПРОТИ 0      УТРИМАЛИСЬ - 0

Слухали: О.С. Крушельницька Порядок денний наших громадських слухань проекту  вичерпано. Отже, за підсумком (пропозицій та зауважень) можна зазначити, що громадські  слухання , проект планувальне рішення Стратегії  розвитку  Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки. з урахуванням положень Закону України « Про засади державної регіональної політики «Стратегія  розвитку територіальної громади –документ стратегічного планування державної регіональної політики , що визначає стратегічні , оперативні цілі та завдання для сталого розвитку  територіальної громади , розробляється на період реалізації  Державної стратегії регіонального розвитку  та відповідної регіональної стратегії розвитку , з урахуванням положень Закону України  « Про засади державної регіональної політики,

Стратегія розвитку Бібрської міської територіальної громади на 2025-2030роки узгоджується з  Державною  стратегією регіонального розвитку  на 2021-2027 роки та стратегією розвитку  Львівської області  на 2021-2027роки, проведені   потрібно врахувати пропозиції та зауваження згідно п.2 розділу 4.2. на подальших етапах.

  Голова громадських слухань О.С. Крушельницька

  Секретар  громадських слухань К.В.Мирка

 

Скан списку присутніх на громадських слуханнях